FANDOM

Rapid fire, bir birimin bir raund sırasında birden fazla atış yapmasına olanak sağlayan bir sistemdir.

Savaş esnasında, rapid fire olmadan bir birim yalnızca rasgele seçtiği bir hedefe atış yapar ve atış hakkı biter. Rapid fire ile durum böyle değildir. Bir birim, ateş ettiği birime karşı rapid fire'ı varsa, RF büyüklüğüne bağlı olarak, tamamen bağımsız yeni bir atış hakkı kazanabilir. Bu atış, herhangi bir atış gibi, yine rasgele bir hedefe yapılır (aynı hedefe denk gelebilir) ve yeni hedefe karşı da RF olması durumunda yeni bir atış hakkı için zar atılır.

Savunma birimlerinin rapid fire'ı yoktur, dolayısıyla bir savunma birimi, raund boyunca yalnızca bir kere ateş edebilir.

Rapid fire değerlerinin anlamı şöyledir:

Bir birimin, bir diğer birime 10 gücünde rapid fire'ı varsa, bu birime ateş ettiği takdirde 9/10 = %90 ihtimalle yeniden ateş edebilir.
Benzer biçimde, 25 büyüklüğünde rapid fire'ı olduğu bir birime 24/25 = %96 ihtimalle yeniden ateş edebilir.

Her birimin kendisine ve diğer birimlere göre rapid fire değerleri, oyun içi birim detaylarında belirtilmiştir.