Fandom

Ogame

Evren

57pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Evren, OGame'in yer aldığı bir kainattır. Birçok farklı evren mevcuttur fakat bu evrenler arasında bir bağ veya bir etkileşim bulunmamaktadır. Her bir evren farklı bir sunucuda bulunur ve bu sayede bir sunucunun çökmesi bütün oyunu veya forumları beraberinde çökertmez.

Her evren 9 adet galaksiden oluşur. Her bir galaksi ise 499 güneş sisteminden oluşur. Her bir güneş sisteminde ise 15 gezegen bulunur. Bir oyuncunun 9 gezegene (ana gezegen ve 8 sömürge) sahip olabileceğini ele alırsak, bu bir Evrende 7,485 ile 67,365 arasında oyuncu bulunacağı anlamına gelir. Bir evren dolduğu zaman yeni bir tanesi açılır.

Oyunun kuralları ve özellikleri evrenden evrene değişebilir. Bütün evrenlerde oyunun aynı sürümü kullanmamaktadır.

Güncelleme: Evren özellikleri oyun sürümünden bağımsızdır. Her yeni evren açılmadan önce özellikleri belirlenir, duyuruları ilgili forumlardan yapılır. Her ne kadar standart güneş sistemi sayısı 500 olsa da, bir başka evrende 700 güneş sistemi bulunabilir. Aynı şekilde galaksi sayıları evrene göredir; bir evren 8 galaksiden oluşurken bir diğeri 7 galaksi barındırabilir.

Also on Fandom

Random Wiki